Často kladené otázky

  • Kde sa dozviem informácie o mojej objednávke?

Akonáhle svoju objednávku dokončíte, automaticky Vám príde e-mail s jej potvrdením. V e-maile nájdete okrem čísla objednávky tiež súhrn objednaných produktov. V okamihu odoslania objednávky zo skladu od nás dostanete ďalšiu správu o odoslaní, ktorá bude obsahovať sledovacie číslo zásielky, vďaka ktorému budete presne vedieť, kde sa Vaša objednávka nachádza a kedy sa na ňu môžete tešiť.

 

  • Čo robiť, keď mi neprišiel e-mail s potvrdením o objednávke?

Skontrolujte prosím zložky nevyžiadanej pošty a hromadných e-mailov. Ak e-mail nenájdete ani v týchto zložkách, kontaktujte našu zákaznícku linku prostredníctvom telefónneho čísla +420 222 222 800, prípadne nám napíšte e-mail na: servis@douglas.sk, je možné, že ste len zle zadal / a Vašu e- mailovú adresu. V tom prípade ju opravíme a e-mail Vám zašleme znovu.

 

  • Kam si môžem objednať?

Objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne na predajni, či si ho nechať doručiť na ľubovoľnú adresu v rámci Českej a slovenskom republiky.

 

  • Aké sú spôsoby a ceny doručenia?

Vybrať si môžete z dvoch typov doručenia:

Osobný odber - zdarma (vo všetkých predajniach Douglas)

Kuriér DPD – 3.99 EUR

Objednávku si môžete nechať doručiť do ktorejkoľvek z našich predajní zadarmo. Jedinou podmienkou je, že objednávka sa musí vopred zaplatená kreditnou kartou. Pokiaľ je Vám pohodlnejšie nechať si tovar doručiť až domov, vyberte doručenie kuriérom. Táto služba je spoplatnená čiastkou 89Kč alebo 99Kč podľa dopravcu.

  • Aké mám možnosti pri platení objednávky?

Vami vybraný tovar môžete zaplatiť dvoma spôsobmi:

Dobierkou - 0.99 EUR

Platobnou kartou vopred (online cez internet)

Objednávku si môžete nechať poslať na dobierku, v tomto prípade Vám bude naúčtovaný poplatok 25 Sk. Druhou možnosťou je objednávku zaplatiť dopredu pomocou online platby Vašej platobnou kartou (debetnou alebo kreditnou). Akceptujeme karty Visa a Mastercard.

  •  Ako môžem vrátiť alebo reklamovať zakúpený tovar?

Pokiaľ chcete vrátiť, či reklamovať tovar, prosím kontaktujte našu zákaznícku linku prostredníctvom telefónneho čísla +420 222 222 800, prípadne nám napíšte e-mail na: service@douglas.cz alebo cez kontaktný formulár, ktorý nájdete tu: Kontaktný formulár

Zákaznícke centrum vám objedná na preferovanú adresu kuriéra, ktorý si pre zásielku príde vo vami vybraný deň a prevezme ju od Vás. Nepotrebujete žiadny adresný štítok. Kuriér si privezie vlastné a dopravu späť zaplatíme za vás.

Objednávky môžete tiež vrátiť na predajni, všetko s vami vybaví na mieste.

 

  • Ako sa dozviem o novinkách a zľavových akciách?

Nie je nič jednoduchšie! Stačí sa prihlásiť k odberu nášho newsletteru cez odkaz: Odber noviniek

 

  • Čo robiť, keď som zabudol / a svoje heslo k Douglas účtu?

Zabudol / a ste svoje heslo? Nevadí. Stačí kliknúť na pole "Zabudli ste heslo?" Na stránke s prihlásením v sekcii Môj Douglas. Vyplníte svoj e-mail, na ktorý Vám bude poslaný odkaz pre obnovenie hesla.

Ak ste e-mail neobdržal / a, skúste skontrolovať zložky nevyžiadanej pošty a hromadných e-mailov. Ak ho nenájdete ani tam, pravdepodobne u nás nie ste zaregistrovaný / a. V tomto prípade je nutné najprv dokončiť registráciu. Ak máte akýkoľvek problém kontaktujte naše zákaznícke centrum.

 

  • Ako môžem kontaktovať Douglas?

Kontaktovať nás môžete prostredníctvom zákazníckej linky vždy od pondelka do piatku od 9: 00-17: 30 na telefónnych číslach: +420 222 222 800 (za cenu volania na bežnú pevnú linku podľa tarifu Vášho telefónneho operátora), na e-mailovej adrese: servis@douglas.sk, alebo na online chate, ktorý nájdete na našich internetových stránkach.

 

 

  • Môžem si objednať na Slovensko, alebo inam do zahraničia?

Áno, na Slovensko tovar doručujeme. Do ostatných krajín EÚ aj mimo EÚ doručenie nie je možné.

 

  • Sú ceny na e-shope rovnaké ako na predajni?

Áno. Ak sa na tovar nevzťahuje zľava, potom sú ceny v kamenných predajniach a na e-shope jednotné. Zľavové akcie na e-shope a v predajniach sa môžu líšiť. To znamená, že ak je jeden produkt v zľave na e-shope, nemusí byť zľavnený aj v kamennej predajni. V prípade otázok kontaktujte naše zákaznícke centrum.

 

 

  • Môžem si tovar vyzdvihnúť na predajni?

Áno. Vyzdvihnutia tovaru na predajni je teraz možné. Jedinou podmienkou pre vyzdvihnutie tovaru na predajni je dopredu ho zaplatiť platobnou kartou. Platba objednávky na predajni bohužiaľ nie je možná.

 

  • Sú na predajni rovnaké akcie / zľavy ako na e-shope?

Väčšina akcií a zliav je na e-shope a kamenných predajniach rovnaká. Až na špeciálne výnimky, o ktorých budete určite informovaní.

 

  • Kde všade sa nachádzajú predajne Douglas?

Zoznam všetkých predajní na území Českej a Slovenskej republiky nájdete kliknutím na tento odkaz: Zoznam predajen.