OBJAVTE BESTSELLERY ZA SKVELÉ CENY!

Deň udržateľnosti v znamení doplniteľných produktov

1_Main-visual-SK_980x400

DEŇ UDRŽATEĽNOSTI V ZNAMENÍ DOPLNITEĽNÝCH PRODUKTOV


Téma udržateľnosti sa vo svete krásy spomína čím ďalej tým viac. Ekologická koncepcia sa preto stáva jednou z hlavných hodnôt mnohých kozmetických značiek. Značky Giorgio Armani, Lancôme, Prada a Kiehl's vyjadrujú túto hodnotu okrem iného zavedením doplniteľných produktov v radoch vôní, make-upu i starostlivosti o pleť. Poďme si spoločne ukázať, aké je dopĺňanie kozmetických produktov jednoduché a ako vďaka nemu šetríme životné prostredie.


AKO TO FUNGUJE?

Ak máte doma doplniteľný produkt, stačí vám iba náhradná náplň (refill) a pôvodný flakón či obal tak môžete použiť opakovane. Napríklad v prípade vôní La Vie est Belle Eau de Parfum, Paradoxe, Acqua di Giò Eau de Parfum a vôní z radu My Way je možné doplniť všetky veľkosti flakónov. Dopĺňanie prebieha v pohodlí domova jednoduchým otočením náplne dnom nahor, čím sa vôňa preleje do pôvodného flakónu bez toho, aby ste stratili čo i len jedinú kvapku.

Presvedčte sa, aký je tento postup jednoduchý.

2_483x483


4_483x483

AKO ŠETRÍM ŽIVOTNÉ PROSTREDIE?

Hlavnou výhodou doplniteľných produktov je úspora materiálu. Napríklad nákupom náhradnej náplne krému Ultra Facial Cream od značky Kiehl´s sa spotreba plastového materiálu zníži až o 81 %. Pôvodný krém si pritom môžete 1 náplňou doplniť až 3x. Okrem materiálu tak zároveň šetríte aj svoju peňaženku, tri doplnenia totiž získate len za dvojnásobok ceny pôvodného produktu.