
DEŇ UDRŽATEĽNOSTI V ZNAMENÍ DOPLNITEĽNÝCH PRODUKTOV
Téma udržateľnosti sa vo svete krásy spomína čím ďalej tým viac. Ekologická koncepcia sa preto stáva jednou z hlavných hodnôt mnohých kozmetických značiek. Značky Giorgio Armani, Lancôme, Prada a Kiehl's vyjadrujú túto hodnotu okrem iného zavedením doplniteľných produktov v radoch vôní, make-upu i starostlivosti o pleť. Poďme si spoločne ukázať, aké je dopĺňanie kozmetických produktov jednoduché a ako vďaka nemu šetríme životné prostredie.
AKO TO FUNGUJE?
Ak máte doma doplniteľný produkt, stačí vám iba náhradná náplň (refill) a pôvodný flakón či obal tak môžete použiť opakovane. Napríklad v prípade vôní La Vie est Belle Eau de Parfum, Paradoxe, Acqua di Giò Eau de Parfum a vôní z radu My Way je možné doplniť všetky veľkosti flakónov. Dopĺňanie prebieha v pohodlí domova jednoduchým otočením náplne dnom nahor, čím sa vôňa preleje do pôvodného flakónu bez toho, aby ste stratili čo i len jedinú kvapku.
Presvedčte sa, aký je tento postup jednoduchý.


AKO ŠETRÍM ŽIVOTNÉ PROSTREDIE?
Hlavnou výhodou doplniteľných produktov je úspora materiálu. Napríklad nákupom náhradnej náplne krému Ultra Facial Cream od značky Kiehl´s sa spotreba plastového materiálu zníži až o 81 %. Pôvodný krém si pritom môžete 1 náplňou doplniť až 3x. Okrem materiálu tak zároveň šetríte aj svoju peňaženku, tri doplnenia totiž získate len za dvojnásobok ceny pôvodného produktu.